Kuidas e-poes tellimust teha - ostuprotsessi üksikasjalik kirjeldus

Veebipoest ostu sooritamiseks on kaks võimalust - külalisena või registreeritud kliendina sisse logides. Veebipoe registreeritud kliendina saab Ostja iga ostu korral täishinnaga toodetelt -5% soodustust, kui kampaaniainfo juures ei ole märgitud teisiti. Juba soodushinnaga olevate toodete puhul rakendub kliendisoodustus -5% juhul, kui see on kampaaniainfos eraldi välja toodud.

Kui olete juba kliendikonto registreerinud, logige enne ostma hakkamist enda kontole sisse, valides paremal ülanurgas "Kasutaja" - "Logi sisse", kirjutades lahtritesse registreerimisel kasutatud e-posti aadressi ja parooli/salasõna ning vajutades "Logi sisse". Olete nüüd sisse loginud ja saate asuda kaupa valima.

Kui kliendikontot veel ei ole, valige paremal ülanurgas "Kasutaja" - "Minu kasutaja" - looge konto, täites ära küsitud väljad. Kinnitage, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ja Privaatsustingimustega ning salvetage andmed. Olete nüüd ennast kliendiks registreerinud ja enda kontole sisse logitud ning saate asuda kaupa valima.

Palun veenduge kliendisoodustuse saamiseks, et olete enne ostu sooritamist kliendikontole sisse loginud!

Kliendikontolt saab välja logida, vajutades paremal ülanurgas enda nime alla asuvale reale "Välja”.


Tooted on jagatud tootekategooriatesse (nt „Mänguasjad ja õppemängud“), milles on tooted omakorda jagatud alamkategooriatesse (nt „Õppemängud al. 3. eluaastast“) jne. Kategooria püsivaks avamiseks klõpsake selle nimetusele. Avanevad tootepildid, pildile vajutades põhjalikum tooteinfo (kirjeldus, üksikasjad, laoseis või tarneaeg jms).

      

Leidke endale sobiv toode ja lisage see ostukorvi, vajutades „Lisa ostukorvi”. Toode on nüüd ostukorvi lisatud ja saate kas jätkata ostlemist või suunduda tellimust vormistama.



Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka otsingut. Kirjutage otsingumootori lahtrisse märksõna või toote nimetus ning vajutage otsingumärgile. Teile kuvatakse kõik tooted, mis võiksid vastata antud otsingukriteeriumile.

1) Tooted, mis on märgistatud "Laos", on laos olemas ja need lähetame teele üldjuhul ööpäeva jooksul.

2) Tooted, mis on hetkel ära müüdud ja uue kauba saabumise aeg ei ole teada, on märgistatud “Laost otsas” ning neid ei saa ostukorvi lisada.

3) Toodete tellimisel, mis on märgistatud tavapärasest erineva tarne- või tellimisajaga (nt “Tarneaeg 3-5 tööpäeva”, "Tellimisaeg 1-2 nädalat" vms) tuleb arvestada toote avalehel märgitud saabumisajaga (ostukorvis kuvab alati "Tarneaeg 2-3 nädalat").

4) Tooted, mis on müügil ainult järeltellimisega, on vastava infoga märgistatud. Neid saab ostukorvi lisada ning ostu sooritada (järeltellida). Orienteeruv tarneaeg on märgitud toote juurde (üldjuhul 2-3 nädalat).

OLULINE! Soovitame teha eraldi tellimused juhul, kui soovite osta kohe laosolevaid ja järeltellitavaid kaupu, kuna ühe tellimuse korral saadame kauba välja alles pikima ooteajaga kauba lattu saabumisel.


Ostu vormistamisel küsitakse ostukorvis sooduskupongi/kampaaniakoodi, mis on kasutusel tavaliselt kampaania korral.

Kui sooduskood on olemas, vajutage antud tekstile, misjärel avaneb lahter “Kampaaniakood” selle kirjutamiseks. Koodi kinnitamiseks vajutage nupule "Lisa" ning jätkake ostu vormistamisega.



Täitke kõik nõutud väljad (valikulised väljad ei ole kohustuslikud), seejärel kinnitage, et olete tutvunud ja nõustute veebilehe privaatsuspoliitikaga ning müügitingimustega ja soovi korral tellige ka uudiskiri ning vajutage “JÄTKA”.


Täitke taas ära küsitud väljad (nõutav on mobiilinumber, et tarnefirma saaks sõnumiga teavitust saata). Kasutades sama aadressi ka arveldamisel, tehke märge vastavasse lahtrisse. Vajutage “JÄTKA”.

Valige sobiv tarnemeetod (SmartPOST, Omniva või DPD pakiautomaat või kuller).

Kauba kohaletoimetamine on pakiautomaati tasuta, kui tellimuse summa pärast soodustuste mahaarvamist on vähemalt 39 €.
Kauba kohaletoimetamine kulleriga on tasuta, kui tellimus pärast soodustuste mahaarvamist on vähemalt 100 €.
Toodete juures, mis oma mõõtmetelt ei mahu pakiautomaati, on vastav märge ja/või saatmisviiside valikus ainult kuller ning ise järele tulemine ning teisi tarneviise valida üldjuhul võimalik ei ole, sest me ei saa sel juhul tellimust täita.

NB! Tegelik tarnekulu sõltub Ostja tehtud valikutest (tellimuse summa, sooduskoodid nende olemasolul, tarneviis jms) ning on nähtav alles ostukorvis pärast sobiva pakiautomaadi (või kullerteenuse) valimist!

Tarnemeetodite all asub lahter, kuhu saate kirjutada lisainfot ja kommentaare.
Vajutage "JÄTKA" ning suunduge maksma.

Mugavaim viis tellimuse eest tasumiseks on pangalingiga – valige "Maksa pangalingiga Maksekeskuse kaudu" ja avanevad pankade logod (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, PocoPay). Klõpsake Teile sobiva panga logol, misjärel tekib logo ümber roheline ääris – olete valinud antud panga kaudu maksmise.
Nõustuge “linnukest” tehes tingimustega.


Kontrollige tellimuse andmeid enne maksmist (lehe allosas).

Klõpsates "MAKSEKOHUSTUSEGA TELLIMUS" antakse veel võimalus valitud makseviisi muuta, vajutades “Valin teise makseviisi” (suunab tagasi makseviiside valikusse) või alustada makset valitud panga kaudu, valides “Kinnitan”.


Kinnitades suunatakse edasi valitud internetipanka, kus saate makse sooritada tavapärast autentimisviisi kasutades.

Pärast internetipangas tasumist vajutage „Tagasi kaupmehe juurde“.

Valides tasumiseks pangaülekande saadetakse arve Ostja andmetes märgitud e-posti aadressile ja selle tasumiseks on aega 2 päeva.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Tellimuse sooritamise ja kauba teele lähetamise kohta saadab Müüja kliendile teavituse ka e-posti aadressile.

Isikuandmete vastutav töötleja on Salum Retail OÜ. Salum Retail OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Müügileping jõustub ja tellimust hakatakse käsitlema, kui tellimuse eest on tasutud ja raha on laekunud Salum Retail OÜ arvelduskontole.


Laosolevad tooted saadetakse välja üldjuhul 24 h jooksul alates lepingu jõustumisest. Ostukampaaniate, pühade jms ajal võib väljastusaeg pikeneda ja sellest teavitatakse eraldi Veebipoe kodulehel.
Kui tellimuse sooritamise ja selle täitma asumise vahepeal on toimunud muutus laoseisus mistahes põhjusel nii, et tellimust ei õnnestu komplekteerida, teavitatakse Ostjat sellest esimesel võimalusel e-posti ja/või telefoni teel. Ostjal on võimalik sel juhul ootama jääda uue kaubapartii saabumist või ostust loobuda ja talle kantakse raha tagasi 48 h jooksul.


Riiklikel lasteasutustel ja omavalitsustel on võimalik tasuda e-arve alusel maksetähtaja jooksul. Täpsema info saamiseks palume meiega ühendust võtta tellimus@tripstrapstrull.ee.

E-arvega ostmiseks palume eelnevalt meie klienditoega ühendust võtta, kirjutades tellimus@tripstrapstrull.ee.