Kaupa saab tellida SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati, Omniva

postkontorisse, kliendi poolt märgitud aadressile Omniva või DPD kullerteenust

kasutades või mänguasjapoodi Trips-Traps-Trull Tartus Lõunakeskuses.

Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on

tarnepartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud

asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

Ise järele tulemine mänguasjapoodi Trips-Traps-Trull Tartus Lõunakeskuses

Tellitud kauba saab kätte mänguasjapoe Trips-Traps-Trull lahtiolekuaegadel

E - P kell 10.00-21.00.

Tellitud kaup on valmis väljastamiseks ühe tööpäeva jooksul pärast ostusumma

laekumist Müüja arveldusarvele ning sellest teavitatakse Ostjat SMS-i teel. Kaubale on

võimalik ise järele tulla 14 päeva jooksul alates lepingu jõustumisest, seejärel loetakse

Ostja tellimusest loobunuks ja talle tagastatakse ostusumma samale arvelduskontole,

millelt ostu eest tasuti.

Kaup antakse Ostjale üle isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja

tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta

kauba väljastamata.

Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on

kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest, tellimuse numbri või Ostja isikut

tõendava dokumendi ja selle alusel on kaup kätte saadud.

Kaubale ise järele tulemisel ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

Kauba kohaletoimetamisel Ostja poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale

kohaletoimetamise tasu järgmiselt:

- DPD pakiautomaati 2.50 €,

- SmartPOSTi pakiautomaati 2.90 €,

- Omniva pakiautomaati 3,50 €.

Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 39 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Tellimus pannakse teele ühe tööpäeva jooksul pärast lepingu jõustumist ehk

ostusumma laekumist Müüja arveldusarvele. Ostetud kaup saabub pakiautomaati peale

lepingu jõustumist 1-3 tööpäeva jooksul, olenevalt valitud tarnepartneri töökorraldusest

ja tarneaegadest.

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-i teel teatega, mis

sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks uksekoodi.

Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on

kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi uksekoodi ning selle alusel on

kaup kätte saadud.

Juhul, kui Ostja ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb

Müüja, et Ostja on tellimusest loobunud ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma koos

kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul

samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kättesaamine Omniva postkontorist

Kaup jõuab Ostja valitud postkontorisse 2-3 tööpäeva jooksul. Paki saabumisel

saadetakse Ostjale SMS teavitus. Kohaletoimetamise tasu postkontorisse on 3,90 €.

NB! Hetkel tarnevõimalus Omniva postkontorisse puudub!

Kauba kättesaamine kulleriga

Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale

kohaletoimetamise tasu 6,90 €.

Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Ostetud ja kulleri poolt kohale toimetatav kaup toimetatakse Ostja märgitud aadressile

lepingu jõustumise järgselt 3-6 tööpäeva jooksul ajavahemikus kell 10.00 – 21.00.

Kauba üleandmise täpse aja ja viisi lepib kuller kauba saajaga eelnevalt telefoni teel

kokku.

Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui Ostja ei

ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte

toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa Ostjale üle anda ebaõnnestuvad, loeb Müüja, et

Ostja on tellimusest loobunud ning tagastab Ostjale ostusumma koos

kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul

samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kontroll

Kauba kättesaamisel kohustub Ostja avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja

tooteid kahjustamata. Juhul kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk

tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade

tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata

või lõhkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest.

Juhul, kui Ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne

toode või kaup ei jõua Ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest

koheselt teavitada Veebipoe klienditeenindust e-posti teel tellimus@tripstrapstrull.ee või

telefonil +372 58 844 445.

Müüja vastutab Ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba

kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Ostjale.