Kaupa saab tellida SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati ning kliendi poolt märgitud aadressile SmartPOST kullerteenust kasutades.

Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on tarnepartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.


Ise järele tulemise võimalus Tartus lisandub aprillist 2022.

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

Kauba kohaletoimetamisel Ostja poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu vastavalt Ostja poolt valitud tarneviisile järgmiselt:

- DPD pakiautomaati 2,95 €,
- SmartPOSTi pakiautomaati 2.95 €,
- Omniva pakiautomaati 3,50 €.

Kui tellimuse maksumus ületab summat 39 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

NB! Tegelik tarnekulu sõltub Ostja tehtud valikutest (tellimuse summa, sooduskoodid nende olemasolul, tarneviis jms) ning on nähtav alles ostukorvis pärast sobiva pakiautomaadi (või kullerteenuse) valimist!

Müüja komplekteerib ja postitab kauba üldjuhul 24 tunni jooksul pärast lepingu jõustumist ehk ostusumma laekumist Müüja arveldusarvele. Ostetud kaup saabub pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul, olenevalt valitud tarnepartneri töökorraldusest ja tarneaegadest. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-i teel teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks uksekoodi. Ajutiselt suurenenud töökoormuse korral (pühad jms) võib tarne võtta kauem aega.

Juhul, kui Ostja ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb Müüja, et Ostja on tellimusest loobunud ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.


Kauba kättesaamine kulleriga

Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 6,90 €.
Kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Ostetud kaup toimetatakse kulleri poolt Ostja märgitud aadressile lepingu jõustumise järgselt 3-6 tööpäeva jooksul. Kauba üleandmise täpse aja ja viisi lepib kuller kauba saajaga eelnevalt telefoni teel kokku.

Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Kui kulleril ei õnnestu Ostjast tulenevatel põhjustel kaupa Ostjale üle anda, loeb Müüja, et Ostja on tellimusest loobunud ning tagastab Ostjale ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kontroll

Kauba kättesaamisel kohustub Ostja avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata või lõhkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest.

Juhul, kui Ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale/defektne toode või kaup ei jõua Ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada Müüja klienditeenindust e-posti teel tellimus@tripstrapstrull.ee või telefonil +372 58 844 445.

Müüja vastutab Ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Ostjale.