1. Miks saab mõnikord laost otsas olevaid tooteid ostukorvi lisada ja osta, aga alati mitte?

Tooteid, mille kaubapartii on meil juba ära tellitud ja saabumisaeg teada, on mõnikord võimalik tõepoolest ette ära osta. Pakume seda üldjuhul hooajaliste kaupade, suure nõudlusega toodete ning mõnikord ka uute toodete (kampaaniate) puhul. Tavaliselt jõuavad need tooted meie lattu 1-3 nädala jooksul ja tellimused saadame kliendile välja ühe tööpäeva jooksul kauba saabumisest.
Laost otsasolevaid tooteid, mille puhul ei ole uue kauba saabumisaeg teada, ostukorvi lisada ja ette osta ei saa.

Meie e-poes on ka kaubagrupp "Tooted ettetellimisel" ja selles olevaid tooteid tarnime ainult ostja tellimuse alusel, püsivalt neid laos ei pruugi olla.

Tähele tuleks panna, et kui on soov osta kohe saadaval olevaid tooteid ja neid, mis saabuvad hiljem, peaks tegema eraldi tellimused, vastasel juhul saadame laost välja kogu kauba korraga alles siis, kui kõik tellitud tooted on lattu jõudnud.

2. Kui kiiresti ma tellitud kauba kätte saan?

Kui tellimus on laos olevatele toodetele tehtud enne kella 14, postitame selle sama päeval. Hilisemad tellimused lähetame teele hiljemalt järgmisel päeval. Kui soovite kauba kätte saada mõne tunni jooksul, võtke palun ühendust telefonil 58 844 445 - lepime kokku aja ja saate ise kaubale järele tulla Lõunakeskuse Pakipunkti, mis asub 5. sissepääsu juures. Väljastame tellimusi õues, kõigi reeglite kohaselt.

3. Saatsin e-poe kontaktivormist kirja, aga ei ole sellele vastust saanud?

Vastame kirjadele üldjuhul 48 tunni jooksul. Vabandame, kui selle ajaga ei ole vastust tulnud, aga on võimalik, et kiri ei ole mingil põhjusel meieni jõudnud. Palun võtke uuesti ühendust, helistades telefonil 58 844 445 või saates e-kiri otse enda postkastist aadressile klienditugi@tripstrapstrull.ee.

4. Soovin tellimuse eest tasuda pangalingi kaudu, kuid kui hakkan makset kinnitama, suunatakse mind tagasi tellimuse esilehele või tekib tõrge ja maksta ei saa. Mida pean tegema?

Oleme teadlikud, et seda on ette tulnud. Kui süsteem tõepoolest ei lase tasuda tellimuse eest soovitud pangalingi kaudu ("Maksan Maksekeskusega"), valige palun makseviisiks „Maksan pangaülekandega“. Teile saadetakse arve siis e-posti aadressile ning tasuda saate enda pangakontolt tavapärast ülekannet tehes.

5. Ma ei leia pakiautomaatide valikust soovitud pakiautomaati. Milline on lahendus?

Kui Teile sobivat pakiautomaati ei ole valikus, võtke palun ühendust klienditoega telefonil 58 844 445 või saates e-kiri siit. Meie kiires tempos valminud e-pood on arendusjärgus ja kahjuks tuleb aeg-ajalt ette tagasilööke. Vabandame ebamugavuse pärast ja tegeleme tekkinud probleemi kõrvaldamisega.