1. Kas kõik tooted, mis on müügil e-poes, on olemas ka Trips-Traps-Trull'is Lõunakeskuses ja vastupidi?

Kõik tooted, mida näete e-poes laos olevat, on olemas ka meie poekeses Lõunakeskuses. Vastupidi ei pruugi alati olla - kõiki Lõunakeskuse mänguasjapoes olevaid tooteid ei pruugi koheselt e-poes saadaval olla, eelkõige kehtib see uute toodete kohta. Püüdleme selles suunas, et kõik poodi lisanduvad tooted saaks ka e-poodi võimalikult kiiresti müüki.

2. Miks saab mõnikord laost otsas olevaid tooteid ostukorvi lisada ja osta, aga alati mitte?

Järeltellimisega saab e-poest osta:

- tooteid, mille uus kaubapartii on meil juba ära tellitud ja kauba orienteeruv saabumisaeg on teada (pakume seda võimalust üldjuhul hooajaliste kaupade, suure nõudlusega toodete ning ka uute toodete ja kampaaniate puhul),

-tooteid, mis eelkõige sobivad (laste)asutustele õppetegevuseks (püsivalt neid meie laos kohapeal ei ole).

Tavaliselt jõuavad järeltellitavad tooted meie lattu 2-3 nädala jooksul ja tellimused saadame kliendile välja kauba saabumise päeval.

Üldjuhul siiski laost otsasolevaid tooteid kuni uue kaubapartii saabumiseni ostukorvi lisada ja osta ei saa.

Tähele tuleks panna, et kui on soov osta kohe saadaval olevaid tooteid ja neid, mis saabuvad hiljem, peaks tegema eraldi tellimused, vastasel juhul saadame laost välja kogu kauba korraga pikima tarneaja järgi ehk alles siis, kui kõik tellitud tooted on lattu jõudnud.

3. Kui kiiresti ma tellitud kauba kätte saan?

Kui tellimus on laos olevatele toodetele tehtud enne kella 12.00, postitame selle sama päeval. Hilisemad tellimused lähetame teele samal või hiljemalt järgmisel päeval. Kui tellimusega on kiire ja  soovite kauba kätte saada mõne tunni jooksul, andke sellest teada telefonil 58 844 445 ja saate kokkulepitud tingimustel kaubale järele tulla meie poodi Lõunakeskuses.

4. Saatsin e-poe kontaktivormist kirja, aga ei ole sellele vastust saanud?

Vastame kirjadele üldjuhul 48 tunni jooksul. Vabandame, kuid kui selle ajaga ei ole vastust tulnud on võimalik, et kiri ei ole mingil põhjusel meieni jõudnud. Palun võtke uuesti ühendust, helistades telefonil 58 844 445 või saates uus e-kiri enda postkastist (mitte meie kontaktvormilt) aadressile klienditugi@tripstrapstrull.ee.

6. Ma ei leia pakiautomaatide valikust soovitud pakiautomaati. Milline on lahendus?

Kui Teile sobiv pakiautomaat ei ole valikus leitav, andke palun sellest teada klienditoele telefonil 58 844 445 või saates e-kiri siit. Vabandame ebamugavuse pärast, leiame kiiresti lahenduse ning püüame kõrvaldada tekkinud probleemid esimesel võimalusel.