1. Kas kõik tooted on kohe laos olemas? Millal ma oma tellitud kauba kätte saan?

Enamus tooteid on meil laos kohe olemas.

- Kõik tooted, mille juures on märge "Laos", on laos kohe olemas. Anname need kullerfirmale kohaletoimetamiseks üle üldjuhul tööpäeva jooksul.

- Tooteid, mille juures on märge "Järeltellimisel", meil püsivalt kohapeal ei ole. Neid tooteid tarnime ainult kliendi ostutellimuse alusel ja tellimuse täitmiseks kulub aega üldjuhul 2-3 nädalat. Tellimust hakkame käsitlema, kui kliendil on arve tasutud ja "maksa hiljem" valiku korral pärast tellimuse kinnitamist.

Sageli on tellimuse täitmise aeg lühem. Kui tarneaeg peaks aga meist mitteoleneval põhjusel kujunema pikemaks, anname sellest esimesel võimalusel teada. Kui kliendil ei ole võimalik oodata, tagastame ettemakstud summa koheselt.

- Tooted, mille juures on märge tavapärasest pikema tarneaja kohta, näiteks "Tarneaeg 7-14 tööpäeva", on meil ajutiselt laost otsa saanud, kuid uus kaubapartii on peagi lattu saabumas.

Tooteid saab ostukorvi lisada ja ära osta. Need on tooted, mida stabiilselt lattu juurde tellime, näiteks püsisortimendis olevad, suure nõudlusega või kampaaniakaubad. Kaup võib kohal olla juba mõne päeva jooksul, kuid arvestama peaks siiski toote avalehel märgitud tarneajaga.

- “Laost otsas” märkega tooteid osta ei saa, kuna ei ole teada, millal uus kaubapartii lattu jõuab.

Palun pange tähele - kui on soov osta kohe laosolevaid tooteid ja neid, mis saabuvad hiljem, peaks tegema eraldi tellimused, vastasel juhul saadame laost välja kogu kauba korraga pikima tarneaja järgi ehk alles siis, kui kõik tellitud tooted on lattu jõudnud.

2. Mida tähendab järeltellimisega ostmine?

Järeltellimisega saab e-poest osta tooteid, mida me püsivalt kohapeal laoseisus ei hoia, näiteks:

- asutustele ja gruppidele õppetegevusteks soovitatavad tooted,

- suureformaadilised tooted,

- hooajalised tooted

Tavaliselt jõuavad järeltellitavad tooted meie lattu 2-3 nädala jooksul ja tellimused saadame kliendile välja kauba saabumise päeval. Tellimust hakkame käsitlema pärast arve laekumist ja "maksa hiljem" valiku korral pärast tellimuse kinnitamist.

3. Ostukorvis on mõnel tellitaval tootel näha pikem tarneaeg kui on toote infolehel/avalehel. Kummast infost peaksin lähtuma?

Õige tarneaeg on toote (ava)lehel, muudame seda jooksvalt, vastavalt uuenevale infole. Lähtuge toote tellimisel tootelehel olevast infost. Tarneaega saate täpsustada, helistades telefonil 58 844 445 või kirjutades tellimus@tripstrapstrull.ee.

Ostukorvis on näha järeltellitava kauba üldine tellimisaeg, mis on keskmiselt 2-3 nädalat. See info tuleb süsteemist ja on muutumatu.

4. Kui kiiresti te tellimuse postitate?

Tellimused, mis on on laosolevatele toodetele tehtud enne kella 12.00, postitame samal päeval. Hilisemad tellimused lähetame teele samal või hiljemalt järgmisel päeval. Kui tellimusega on kiire ja  soovite kauba kätte saada mõne tunni jooksul, siis Tartus on see võimalik.

Tartus on võimalik tellimusele ise järele tulla meie kontorisse, Teguri 37 (2. korrus). Andke oma soovist teada telefonil 58 844 445, me ei ole pidevalt kohapeal.

5. Saatsin e-poe kontaktivormist kirja, aga ei ole sellele vastust saanud?

Vastame kirjadele esimesel võimalusel. Vabandame, kuid kui 48 tunni jooksul ei ole vastust tulnud, on võimalik, et kiri ei ole mingil põhjusel meieni jõudnud. Palun võtke meiega uuesti ühendust telefoni teel, numbril 58 844 445.