Müügitingimused

Üldinfo

Veebipoe www.tripstrapstrull.ee (edaspidi „Veebipood“) omanik on Salum Retail OÜ (edaspidi „Müüja“), registrikood 16365809, asukohaga Tartu mnt 1 – 12, Ülenurme, Kambja vald, 61714 Tartumaa.

Kontaktandmed: e-post info@tripstrapstrull.ee, tel +372 58 844 445.

Müüja ning tellimuse sooritanud isiku (edaspidi „Ostja“) suhteid reguleerivad Salum Retail OÜ poolt koostatud Müügitingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

  • Esitades veebipoes tellimuse kinnitab Ostja, et on tutvunud ning nõustub Müügitingimustega.
  • Müüja jätab endale õiguse teha Müügitingimustes ja -hindades ühepoolselt muudatusi. Muudatused jõustuvad nende veebilehel www.tripstrapstrull.ee teavitamise hetkest.
  • Kui tellimus oli esitatud enne Müügitingimuste või -hindade muutumist, kohaldatakse Müüja ja Ostja vahel tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mis sõltub Ostja valitud kohaletoimetamise viisist ja see kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel kassas pärast kõikide nõutud andmete sisestamist.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Ostukorvis saab sinna lisatud toodete ostukogust muuta.
  • Ostukorvis tellimust vormistades küsitakse sooduskoodi/kupongikoodi ja kui kood on kampaania korral Veebipoe poolt antud, lisage ning kinnitage see.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nupule “MINE MAKSMA” ning ostukorvist suunatakse edasi kassasse.
  • Kui on olemas kinkekaart, lisage kinkekaardi koodi väljale sellega kaasasolev kood ja kinnitage ka see.
  • Kassalehel tuleb täita tärniga tähistatud kauba saatmiseks nõutud isikuandmete väljad – nimi, meiliaadress, telefoninumber (valikulised väljad ei ole kohustuslikud), kullerteenuse valiku korral ka aadressiväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

Tellimuse vormistamisel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ning õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

  • Ekraanile kuvatakse seejärel maksmisele kuuluv summa, mille saab tasuda:

Montonio Finance UAB vahendusel Eesti suurimate pankade pangalinkide kaudu,
– kasutades Montonio Split “maksa hiljem, kahes või kolmes osas” lahendust – Ostja jaoks ei kaasne mingeid täiendavaid kulusid, 0 % intress, 0 € lepingutasu ja 0 € haldustasu.
– ettemaksuarve alusel pangaülekandega 3 päeva jooksul või
– e-arvega (riigiasutused) kokkulepitud tähtaja jooksul.

Tellimust hakatakse käsitlema alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.

  • Üldine tarneaeg jääb vahemikku 2-10 tööpäeva.
  • Laos kohe saadaolevate kaupade tarne pakiautomaati on 2-3 tööpäeva, kulleriga sihtpunkti 2-5 tööpäeva. Laokaupade juures ei ole veebipoes eraldi tarneaega välja toodud või on need tähistatud sildiga “Kiire tarne” ning need postitatakse samal või hiljemalt järgmisel päeval alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
  • Suuremõõtmelised ja hooajavälised tooted ning projektimüügi tellimused tarnitakse kliendi jaoks tootjapartnerite ladudest tasumise järgselt. Tellimisaeg on tavapärasest erinev ning see on iga toote juures kirjas (vahemikus 7-28 tööpäeva).
    Täpsustada saab soovi korral toodete tarneaega e-kirja teel tellimus@tripstrapstrull.
  • Erandjuhtudel võib olla toote tarneaeg partnerlaost kuni 60 kalendripäeva (info toote juures).
  • Teeme aeg-ajalt tootjatele suurema soodustusega kiirtellimusi, mille puhul tellimisaega/tarneaega arvestame pakkumise lõpukuupäevast 1-2 nädalat. Tellimus võetakse arvesse, kui selle eest on tasutud ja makse laekunud tähtajaliselt.
  • Tooted, mis on ajutiselt veebipoe ja/või tootjapartneri laost otsa saanud ning nende uus tarneaeg ei ole teada, on tähistatud sildiga “Hetkel müüdud” ja neid ei saa ostukorvi lisada ning tellida.
  • Kui tellite nii laokaupu kui ka tellimisajaga tooteid, saadetakse kõik kaubad koos välja siis, kui kõige pikema tellimisajaga toode on Veebipoe lattu jõudnud. Soovitame teha laokaupadele ja tellitavatele toodetele eraldi tellimused.
  • Kui tellimus on tasutud, kuid kaupa ei ole siiski võimalik tarnida seoses kauba tootja laost vahepealse lõppemisega või muul ettenägematul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui kahe (2) päeva jooksul taganemisteate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  • Kaupu saadetakse Eestis piires Itella SmartPOSTi, Omniva ja DPD pakiautomaatidesse ning kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile.
  • Tooted, mis ei mahu oma mõõtmetelt pakiautomaati, tarnitakse Ostjale ainult kulleri vahendusel. Vastav märge on lisatud tootelehele kirjelduse juurde või saab tarneviisiks ostukorvis valida tellimuse vormistamisel ainult kullerteenuse.
  • Kui tellimuse summa jääb alla 45 €, lisandub tellimusele kauba pakiautomaati saatmise kulu (3,50-4,20 €, olenevalt veofirmast). Üle 45-eurosed ostud tarnime pakiautomaati Eesti piires tasuta.
  • Kui kaup tarnitakse Ostjani kulleriga, lisandub tellimusele kauba saatmiskulu 8,90 € juhul, kui tellimuse summa jääb alla 100 €. Üle 100-eurosed ostud tarnime kulleriga sihtpunkti Eesti piires tasuta.

Hinnad on kuvatud tellimuse vormistamisel kohaletoimetamise viiside valikus.

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik lepingu alusel tagastamisele kuuluvad tasud.
  • Kui Ostja on valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Ostjal on õigus toote nõuetele mittevastavuse või puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile tellimus@tripstrapstrull.ee.
    Kirjas tuleb märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse või arve number ning toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus/fotod.
    Puudusega toodet edasi kasutada ei tohi.
  • Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, eelkõige parandab või asendab Müüja puudusega kauba.
  • Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Müüjal on õigus jätta pretensioon rahuldamata, kui kauba puudus on tekkinud kliendi süül, toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel või loomulikul füüsilisel kulumisel tavapärase kasutamise korral.
  • Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebuse lahendamisest või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ning leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.

Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning Ostjale kauba saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.

Veebipood võib saata 1-2 korda kuus Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest Veebipoele teada e-posti teel tellimus@tripstrapstrull.ee või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile tellimus@tripstrapstrull.ee või helistada telefonil +372 58 844 445.

Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 01.11.2023.