Kohaletoimetamine

Kaupa saab tellida Eestis Itella SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaatidesse ning kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on tarnepartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

Veebipood komplekteerib ja postitab laosoleva kauba üldjuhul 24 tunni jooksul pärast lepingu jõustumist ehk ostusumma laekumist Veebipoe arveldusarvele.
Tootjapartneri laost tellitava kauba postitab Veebipood 24 tunni jooksul alates kauba saabumisest Veebipoe lattu (vaata tellimisaegu “Müügitingimustest”).

Veebipoe poolt postitatud kaup saabub Ostja valitud pakiautomaati üldjuhul 2-3 tööpäeva jooksul, olenevalt valitud tarnepartneri töökorraldusest ja tarneaegadest.
Ajutiselt suurenenud töökoormuse korral (pühadeaegne töökorraldus jms) võib tarne võtta kauem aega.

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-i teel teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks uksekoodi.

Juhul, kui Ostja ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb Veebipood, et Ostja on tellimusest loobunud ning Veebipood tagastab Ostjale ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Tarnepartneri poolt Veebipoele paki tagastamisega kaasnev tarnekulu tuleb tasuda sellisel juhul Ostjal.

Kauba kättesaamine kulleriga

Tellitud laokaup toimetatakse kulleri poolt Ostja märgitud aadressile lepingu jõustumise järgselt 2-5 tööpäeva jooksul, kui tooteinfo juures ei ole märgitud teist tarneaega.
Tootjapartneri laost tellitav kaup toimetatakse kulleri poolt Ostja märgitud aadressile 2-5 tööpäeva jooksul alates kauba saabumisest Veebipoe lattu.
Kauba üleandmise täpse aja ja viisi lepib kuller kauba saajaga eelnevalt telefoni teel kokku.

Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Kui kulleril ei õnnestu Ostjast tulenevatel põhjustel kaupa Ostjale üle anda, loeb Veebipood, et Ostja on tellimusest loobunud ning tagastab Ostjale ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Tarnepartneri poolt Veebipoele paki tagastamisega kaasnev tarnekulu tuleb tasuda  sellisel juhul Ostjal.

Kauba kontroll

Kauba kättesaamisel kohustub Ostja avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Veebipoel õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata või lõhkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest.

Juhul, kui Ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale/defektne toode või kaup ei jõua Ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada Veebipoe klienditeenindust e-posti teel tellimus@tripstrapstrull.ee või telefonil +372 58 844 445.

Veebipood vastutab Ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Ostjale.