Müügitingimused

Üldinfo

Mänguasjade veebipoe www.tripstrapstrull.ee (edaspidi „Veebipood“) omanik on Salum Retail OÜ (edaspidi „Müüja“), registrikood 16365809, asukohaga Tartu mnt 1 – 12, Ülenurme, Kambja vald, Tartumaa.

Kontaktandmed: e-post info@tripstrapstrull.ee, tel +372 58 844 445.

Müüja ning ostu sooritanud isiku (edaspidi „Ostja“) suhteid reguleerivad Salum Retail OÜ poolt koostatud Müügitingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

Esitades veebipoes tellimuse kinnitab Ostja, et on tutvunud ning nõustub Müügitingimustega.

Müüja jätab endale õiguse teha Müügitingimustes ja -hindades ühepoolselt muudatusi. Muudatused jõustuvad nende veebilehel www.tripstrapstrull.ee teavitamise hetkest.

Kui tellimus oli esitatud enne Müügitingimuste või -hindade muutumist, kohaldatakse Müüja ja Ostja vahel tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mis sõltub Ostja valitud riigist ning kättetoimetamise viisist ja see kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel kassas, pärast kõikide nõutud andmete sisestamist.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
Ostukorvis saab sinna lisatud toodete ostukogust muuta.

Ostukorvis ostu vormistades küsitakse sooduskoodi/kupongikoodi ja kui kood on kampaania korral Veebipoe poolt antud, lisage ning kinnitage see.
Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nupule “MINE MAKSMA” ja ostukorvist suunatakse edasi kassasse.
Kui on olemas kinkekaart, lisage kinkekaardi koodi väljale kaardiga kaasasolev kood ja kinnitage ka see.
Registreerudes kliendiks ja sooritades ost kliendikontole sisseloginuna, kehtib alati tavahinnaga toodetele -5% soodustus.

Kassalehel tuleb täita tärniga tähistatud nõutud isikuandmete väljad (valikulised väljad ei ole kohustuslikud), kullerteenuse valiku korral ka aadressiväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise riik ja viis. Ekraanile kuvatakse seejärel maksmisele kuuluv summa, mille saab tasuda Montonio Finance UAB vahendusel:

– Eesti, Läti, Leedu ja Soome suurimate pankade pangalinkide kaudu,
– kasutades Montonio Split “maksa hiljem, kahes või kolmes osas” lahendust – 0 % intress, 0 € lepingutasu ja 0 € haldustasu.

Tasuda saab ka:
– ettemaksuarve alusel pangaülekandega 3 päeva jooksul või
– e-arvega (riigiasutused) kokkulepitud tähtaja jooksul.

Tellimust hakatakse käsitlema alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.

Tellimuse vormistamisel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

  • Laosolevad kaubad (kui tooteinfo juures ei ole märgitud muud tarneaega, on see laos kohe olemas) postitatakse üldjuhul samal päeval ning mitte hiljem kui järgmisel päeval. Tarne pakiautomaati on 1-3 tööpäeva.
  • Kui tootel on tavapärasest pikem tarneaeg, on see tooteinfo juures märgitud.
  • Tooteid, mis on tähistatud sildiga “TELLI”, meil püsivalt laos kohapeal ei ole, neid tarnitakse ainult kliendi ostutellimuse alusel ja tellimuse täitmiseks kulub aega üldjuhul 2-3 nädalat (vastav silt teabega on toote juures).
  • Tooted, mis on ajutiselt laost otsa saanud, on tähistatud sildiga “Hetkel müüdud” ja neid ei saa ostukorvi lisada.

Kui tellitud ja makstud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba tootja laost vahepealse lõppemisega või muul ettenägematul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui kahe (2) päeva jooksul taganemisteate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu toimetatakse Eestis Itella SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaatidesse, Soomes Itella SmartPOSTi,  Lätis ja Leedus DPD ning Omniva pakiautomaatidesse.

Saadame kaupa ka kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile.

Kauba kohaletoimetamise kulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimuse vormistamisel kohaletoimetamise viisi juures.

Ostud, mille kogusumma koos soodustustega on vähemalt 45 €, saadetakse Eesti piires Ostja poolt valitud pakiautomaati tasuta.

Ostud, mille kogusumma koos soodustustega on vähemalt 100 €, saadetakse Eesti piires Ostja poolt märgitud aadressile kulleriga tasuta.

Tooted, mis ei mahu oma mõõtmetelt pakiautomaati, tarnitakse Ostjale ainult kulleri vahendusel. Vastav märge on lisatud tootelehele kirjelduse juurde või saab tarneviisiks valida tellimuse vormistamisel ainult kullerteenuse.

Laosolevad kaubad jõuavad üldjuhul Ostja määratud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul ning kulleriga soovitud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest ehk tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
Ajutiselt suurenenud töökoormuse korral (pühad jms) võib kullerfirmadel olla pikem tarneaeg.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik lepingu alusel tagastamisele kuuluvad tasud.

Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus toote nõuetele mittevastavuse või puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile tellimus@tripstrapstrull.ee.
Kirjas tuleb märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse või arve number ning toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus/fotod.
Puudusega toodet edasi kasutada ei tohi.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Müüjal on õigus jätta pretensioon rahuldamata, kui kauba puudus on tekkinud kliendi süül, toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel või loomulikul füüsilisel kulumisel tavapärase kasutamise korral. Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebuse lahendamisest või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ning leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.

Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning Ostjale kauba saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.

Veebipood võib saata 1-2 korda kuus Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest Veebipoele teada e-posti teel tellimus@tripstrapstrull.ee või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile tellimus@tripstrapstrull.ee või helistada telefonil +372 58 844 445.

Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 14.02.2023.